Ny våg

 
Då hatr man varit dålig på det här igen. Blogg är nog inte min grej längre tror jag. Men nej, jag kommer inte sluta. Det kommer ju ändå ett inlägg då och då. 
 
Nu under detta år än så länge så har jag kämpat med vikten. målet var att gå ner till 70 kg när jag började. Jag lyckades som bäst gå ner till 66,1kg -15,1kg totalt. Idag så ligger jag runt 68 kg hela tiden. oavett va jag stoppar i mig. Vikten är inte de viktiga nu. Jag har nu köpt en ny våg som visar mer än bara viken. Utan jag ser kroppsfett, kroppsvätska, muskelmassa, benmassa, BMI och så räknar den ut om man är underviktig, överviktig eller normal. 
 
Jag ligger tyvärr på underviktig just nu. Kan inte riktigt förstå det. Trodde verkligen inte att jag skulle vara det. Men det stämmer kanske. 
 
Men nu då så kollar jag då inte lika viktigt på vikten utan de andra resultaten. Kommer nu hålla koll på mest kroppsfett och muskelmassa.  
 
 
v.22
 
Vikt - 67.8 kg   
Kroppsfett - 21,5%  
Kroppsvätska - 57,3% 
Muskelmassa - 24,7kg  
Benmassa - 11,7%
BMI - 21,4
 
Underviktigt enligt vågen.  
 
kommer nu sattsa mycket på muskelmassan. Vill ha mer muskler. man skulle haft denna våg från början. hade varit roligt att sett skillnaden iaf på kroppsfettet. Det är där de gör att jag blir underviktigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback