Kommer tillbaka

Hejsan jag kanske ska ta och hitta tillbaka hit kanske. 
Jag finns på instagram (slaggkastare) där jag är mer aktiv. 
 
 
Har som sakt varit VÄLDIGT dålig på att upptaterat min blogg. Men har haft så mycke uppdateringar i mitt liv just nu under ett tag. Råkade ut för tråkigheter i slutet av förra året och sen fortsatte jag må väldigt dåligt pyskiskt så varit sjukskriven och har även bytt jobb för detta. Så under en tid så var de enda jag gjorde om dagarna var att stå och baka. Det var terapi för mig. Men nu har jag slutat baka och mår mycket bättre. Visst har jag påverkas väldigt mycket men jag kan må ett normal liv igen. Jag trivs super på mitt nya jobb, kan träna massor som jag älskar och har faktiskt lite mer fritid. SÅ NU kickar vi i gång bloggen igen. ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback