Hoppas på en bra dag

Idag vaknade jag med huvudvärk. Jag har sovit många timmar och har inte hört något men ändå vaknar jag med huvudvärk som gör så ont i hela huvudet. Detta är en vanlig grej för mig sen jag vart sjuk. Jag sover mycket men ändå är jag helt slut när jag vaknar igen. Så idag hoppas jag att jag ändå får en smärtfri dag. inga biverkningar men oftas brukar de vara mycket sånt när jag känner så här redan från start innan jag tar min medicin. Men jag ska göra mitt bästa. Dricka mycket vatten och äta bra så brukar det vara lugnare. Jag hoppas på att orka städa lite här hemma nu när vi ändå är inne för det mesta. Skönt då att ha det rent och snyggt om kring sig för de blir ju så trevligare då.  
 
Hoppas alla får en bra dag i denna tid! Kärlek till alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback