Två roliga förändringar sen sist

Det har hänt mycket i livet sen sist jag bloggade. Både massa roligt och tråkigt men två saker som har betytt mycket för mig och Jesper är att vi köpt lägenhet tillsammans och att vi fått vårat första barn. 

Sommaren 2018 köpte vi då våran stora 3:a som varit våran dröm och vi hade sån tur att vi hitta denna och att den kunde bli våran. Vi köpte den och beslutade direkt att designa vårat dröm kök och satte igång med renoveringen. Vi la även nytt golv i ett av sovrummet så även vart min wake in closet. Men jag gjorde inte min dröm garderob för jag ville ha detta till för att bilda familj så dec 2018 vart jag gravid och i sep 2019 kom våran Alfons. En sån häftig och stor sak i livet äntligen var vi en riktigt familj. 

Så nu ska jag då snart inte ha kvar min wake in closet utan detta ska självklar Alfons få till sitt rum. Längtar så mycket för att få börja inreda barnrummet och göra det fin. Letar massa inspiration och hittar så mycket fint så det är svårt att välja. Men än så länge får jag ha min rum kvar blir att snart börja rensa det så man kan börja på riktigt och kanske måla och så. Längtar som sagt så mycket att få börja med detta. Ska bli så kul. 

(null)
Alfons och jag på BB inte en dag gammal ännu 

(null)
Alfons är idag 6 månader 

(null)
Så såg vårat gamla kök ut när vi flyttade in i våran lägenhet 

(null)
Och så här ser det ut efter renoveringen. Är dock lite kvar fortfarande men de kommer   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback